Kampanie Adwords, reklama w google

Kampanie adwords są wyświetlane użytkownikom w wynikach wyszukiwania po wpisaniu frazy bądź też na innych stronach. Każdy może reklamować swoją stronę i płacić za kliknięcie w link, czy wyświetlenia reklamy. Pytanie tylko czy wiesz jak to robić dobrze? Źle stworzona kampania będzie powodowała niepotrzebne wydatki.

Zajmując się tworzeniem kampanii adwords do każdego klienta podchodzimy indywidualnie tak jak przy pozostałych naszych usługach. Naszym zadaniem jest prawidłowe skonfigurowanie kampanii, późniejsza jej obsługa, badanie jej efektów i jej optymalizacja. Wszystko to po to, aby trafiać do najtrafniejszej grupy odbiorców zainteresowanych Państwa usługą czy produktem w jak najniższej cenie.

Kampanie adwords pozwalają nam na dopasowanie reklamy do naszych potrzeb. My decydujemy, kiedy, w jakich godzinach oraz w jakiej lokalizacji nasze reklamy są wyświetlane.

kampanie adwords

Formularz

Zalety dobrej kampanii

Natychmiastowe efekty
Reklamy adwords dają efekty od razu po ich uruchomieniu! Jeszcze tego samego dnia mogą zwiększyć ruch na stronie.
Elastyczność
Możemy tak dostosowywać kampanie, że reklamy będą wyświetlane w konkretnych dniach, godzinach itd.
Remarketing
Możemy wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili naszą stronę, czy konkretny produkt.
Badanie skuteczności
Kampanie adwords można bardzo dokładnie monitorować, dzięki czemu stale je udoskonalać.

Czym jest remarketing?

Remarketing w adwordsach polega na wyświetlaniu reklam tekstowych lub banerów użytkownikom, którzy odwiedzili już twoją stronę, podstronę, produkt lub dokonali jakiejś akcji. Z pewnością zwiększa on prestiż firmy, a opłaty za ponowne wejście użytkownika na twoją stronę są kilkukrotnie niższe niż w przypadku zwykłej kampanii.

Czy kampanie adwords są drogie?

Reklamy Adwords są dopasowane do każdego. Możemy ustalić budżet dzienny, aby odpowiadał klientowi a gdy reklamy wyczerpią środki po prostu przestaną być wyświetlane tego dnia. Koszt kliknięcia uzależniony jest od konkurencji i branży. Za obsługę kampanii, monitorowanie efektów, optymalizacje pobieramy od 10 do 20% netto od przeznaczonego budżetu na kampanie. Zobacz cennik >>

Czy jednorazowe skonfigurowanie kampanii nie wystarczy?

Nie jednokrotnie optymalizowaliśmy kampanie adwords założone przez inne firmy, konsultanta adwords czy innych użytkowników zwiększając ilość odwiedzin, współczynnik konwersji celu przy tych samych kosztach. Różnice były spore. A to wszystko, dlatego, że oni tworzyli kampanie i zostawiali je, dlatego tak istotna jest późniejsza jej obsługa.

Wady kampanii adwords:

Koszty
Jako jedyną wadę możemy wymienić koszty. W adwords płacimy za kliknięcia i w zależności od branży i od konkurencji mogą to być kwoty od kilkudziesięciu groszy do kilkunastu zł. Pocieszające natomiast jest to, że zazwyczaj klienci i tak zarabiają więcej niż wydają.
All4u Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Szczegów 21, 30-694, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Krakowa, XI Wydział Gospodarczy, pod nr KRS 0000529994 Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP): 679-310-35-24.